Odwołania od opinii Zespołu ds. weryfikacji projektów
23.08.2021
Autorzy projektów z opinią negatywną mogą skorzystać z możliwości odwołania się do Prezydenta Miasta od opinii Zespołu ds. weryfikacji projektów w terminie 7 dni od dnia opublikowania listy pozytywnie i negatywnie zaopiniowanych projektów tj. do 25 sierpnia 2021 r. włącznie. Informację w tej sprawie opublikowaliśmy tutaj.
Jak złożyć odwołanie?
Odwołanie od negatywnej opinii o projekcie Wnioskodawca (Autor) wnosi:
- pisemnie do Prezydenta Miasta na adres korespondencyjny: Urząd Miejski w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała z dopiskiem "Budżet Obywatelski Bielska-Białej 2022 - odwołanie". Odwołanie w formie pisemnej musi być podpisane przez Wnioskodawcę (Autora).
lub
- w wersji elektronicznej do Prezydenta Miasta na adres: kontakt@obywatelskibb.pl lub rada@um.bielsko-biala.pl pamiętając o wysłaniu go z konta e-mail podanego w projekcie jako adresu właściwego do kontaktu.
Odwołania są rozpatrywane zgodnie z datą wpływu do UM w Bielsku-Białej w terminie 14 dni.