Odwołania od opinii Zespołu ds. weryfikacji projektów

Odwołania od opinii Zespołu ds. weryfikacji projektów

23.08.2021

Autorzy projektów z opinią negatywną mogą skorzystać z możliwości odwołania się do Prezydenta Miasta od opinii Zespołu ds. weryfikacji projektów w terminie 7 dni od dnia opublikowania listy pozytywnie i negatywnie zaopiniowanych projektów tj. do 25 sierpnia 2021 r. włącznie. Informację w tej sprawie opublikowaliśmy tutaj.

Jak złożyć odwołanie? 

Odwołanie od negatywnej opinii o projekcie Wnioskodawca (Autor) wnosi:

  • pisemnie do Prezydenta Miasta na adres korespondencyjny: Urząd Miejski w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała z dopiskiem "Budżet Obywatelski Bielska-Białej 2022 - odwołanie". Odwołanie w formie pisemnej musi być podpisane przez Wnioskodawcę (Autora).

lub

  • w wersji elektronicznej do Prezydenta Miasta na adres: kontakt@obywatelskibb.pl lub rada@um.bielsko-biala.pl pamiętając o wysłaniu go z konta e-mail podanego w projekcie jako adresu właściwego do kontaktu.

Odwołania są rozpatrywane zgodnie z datą wpływu do UM w Bielsku-Białej w terminie 14 dni.

February
< 2021 >
Nd
Pn
Wt
Śr
Czw
Pt
Sb